onsdag 24. februar 2010

Filmer eg gler meg til i år

Eg skal ikkje sjå "Alice in Wonderland". Eg skal ikkje sjå "Alice in Wonderland". Eg skal ikkje sjå "Alice in Wonderland".

... det er mogeleg eg må sjå "Alice in Wonderland".

Eg veit ikkje kva det er med den filmen, men eg har vore livredd for den så lenge eg kan hugse. Eg var ganske "gammal" då eg såg teikneserien, og eg var vettskremt. Trur kanskje det ligg i at eg har klaustrofobi, men syns likevel det er litt pinlig å vere vettskremt for ein barnefilm... nå ja, det er ikkje alle barnefilmar eg syns er barnefilmar heller.

Men det er nokre filmar eg verkeleg gler meg til i år.
Remember me. Ingen djupe, tunge analyser på kvifor. Hadde berre vore greit å sjå Robert Pattionson i ein film der han ikkje glitrer... i alle fall ikkje bokstaveleg talt.
The Last Station må også sjåast. Og ikkje *berre* på grunn av James McAvoy.

... ja, eg ser ein del film basert på skodespelarane. Men, eg oppdager til gjengjeld ein del film som dei fleste ikkje gjer. Som Dark Harbor, The Sin Eater, Stay, When Saturday Comes, The Winter Guest...

The Season of Witch er sjølvskriven. Nicholas Cage or no Nicholas Cage.

Men den første STORE kjem fyrst i juni; Eclipse. Eclipse er boka mi i Twilight, eg har lest den fleire gonger enn alle dei andre til saman. Eg drøymer meg langt langt langt inn i Eclipse, der høyrer eg heime. Ekte, knallsterk, "you are my life now"-kjærleik.

19. november er likevel datoen som får det til å gå kaldt nedover ryggen på meg.
Deathly Hallows - del 1
Del 1!! Endeleg har nokon skjønt det; du kan ikkje skvise ei heil HP-bok inn i ein film, for så å ikkje skjøne kvifor fansen klager. Endeleg får vi valutta for pengane.

Ikkje det. Eg har nytt kvar einaste HP film hittil. Sjølv om dei to første i etterkant vart litt sukkersøte så ja. Slik starta det då ein gong. PoA er fantastisk, GoF enda betre, OoTP er den eg liker minst (mest grunna Umbrigde). Og sist men ikkje minst; Half-blood Prince.

Når favoritt-figuren din i Harry Potter er Severus Snape, då har du måtte tole ein del pepper opp igjennom åra. Tru meg. Klapp på hovudet og "jada, du er berre forelska i Alan Rickman du". OK, Alan Rickman gjer seg j*** godt i svart parykk, svarte klede og bitter innpakning... og for så vidt alt anna... men Snape er ein eigen person. So to speak.

Eg likte jo så klart ikkje Snape i byrjinga eg heller, det sørga JK Rowling for ganske kjapt. Men, etter tre bøker byrja det og skurre. Spesiellt etter POA. Så bitter og sur er du jo berre ikkje utan grunn. Så eg byrja å forsvare Snape, sikker i trua på at her var det meir under overflata enn snipette kommentarar.
La oss berre konkludere med at eg, og alle Snape-fans med meg, fekk rett. Difor er Deathly Hallows ikkje berre avslutninga på ein fantastisk serie bøker og filmer. For meg er det revansj.

Og den starter 19. november.

... alt for lenge til...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar