fredag 1. januar 2010

2009 - ei "kort" oppsumering

Fødd fem minutt for seint som eg er; her kjem 2009 "kort" oppsumert, ved hjelp av LJ'en min (tullebloggen, som eg kallar den)

Januar
2009 startar. Eg bloggar 2. januar om at eg ynskjer meg ny jobb, mann og ein stabil sesong for AaFK. Eg har og eit mål om å gå ned 14 kilo. #fail
Twilight kjem på kino. Eg fell for Peter Facinelli #dåååååån


Eg bloggar meg igjennom harde arbeidsdagar med Monkey Island-sitat, og skjermdumpar av DNB Nord annonser med Andreas Thorkildsen #rawr

Bård Vegar Solhjell inspirerer meg, og eg byrjer så smått å blogge på nynorsk. Eg får dilla på Bruce Springsteen.

Eg drøymer mykjer rart om ein viss person. Det er alt for lenge til seriestart.

Blir gjort narr av for å oversette 'spørretime' til 'question-thingy from the government-place'.

Eg skriv mi første (og hittil einaste) førsteside-sak.

Eg drøymer om gamle flammer #fail. Og James McAvoy #WIN

Februar
Eg ser Becoming Jane, og forelsker meg for alvor i James McAvoy #dååån. Dette resulterer i at eg bryt saman å kjøper Wanted, som eg eigentlig ikkje liker. Og ser Penelope 4 gonger på ei veke.

Eg kjøper nye briller. Eg ser framleis på høyringar i Stortinget.

Alexander Rybak vinn den norske ESC-finalen. Alle syng Fairytale. Eg inkludert.

Går på den første kampen i 2009 den 9. februar. Det er bikkjekaldt.

NRK viser 'Cooking in the dangerzone' med Stefan Gates #kjempeopptur

Drillo tek over landslaget. Vi vinn kampar. Folk er i ekstase.

Det er pluss minus 20 dagar til sesongstart. Eg lister opp (på oppfordring) 'Topp 10 sexy norske politikarar'.

Eg drøymer framleis for mykje om ein viss person. Jobben går så trått at eg må lage liste over ting å gle meg til for å kome igjennom dagane.

Eg har tydelig vis vore singel for lenge, då eg finn ut at David Caruso er pen #big #fat #fail


Eg forelsker meg i Life on Mars. Både serien og sangen. Og John Simm.

Mars
SESONGSTART!


Men ikkje før midt i månaden. Som eit resultat drøymer eg framleis for mykje om ein viss person.

Eg lagar post-it vegg. Den er 75% bøker 20% fjell og 5% faktiske mål.

Eg bestiller Dune-bøkene. Eg nekter å tru at Stefan Gates er 40. Eg drøymer framleis for mykje om ein viss person.


15. mars: SERIESTART. AaFK speler ein brukbar kamp. Eg er nøgd. Det viser seg at ikkje alle menn har dårleg hukommelse.

Eg ser 'Menn som hater kvinner', og slit med mentale bilete i 3 veker etterpå #pyse

April
NRK vinn min uofisielle pris for beste aprilsnarr. Eg byrjar å venne meg til Laurence Fishbourne i CSI. Sjølv om eg framleis venter på at han skal byrje å gi bort raude og blå piller.

AaFK taper. AaFK vinn. AaFK speler uavgjort. Rekdal og eg er oppgitt.


Jamie Campbell Bower får rolla som Caius i 'New Moon'. #win

Svein Erik Edvardsen dømmer AaFK-Start. Det går faktisk bra.

Det er faktisk fint ver på sunnmøre. Eg saknar Lasse Olsen.


Mai
Eg byrjar å spele FB-spel. Eg får eit nostalgi-kick, og bestiller 'The adventures of the black stallion' på DVD.

Eg kjem meg på jobb til rett tid (!!). Det er styggever på Sunnmøre. Aalesund taper. Dommaren er dårleg.

Eg ser min første bortekamp. Den er 25 minutt nærare meg enn heimekampane. Aalesund vinn. Rekdal er misnøgd. Eg prøver meg som sportsfotograf

#fail

Eg oppdagar Ville Jalasto #win

Eg får musesjuka... i handa... dette blir skittent uansett...

Eg bloggar meg igjennom ESC. Jostein Pedersen sit trygt enda.

Eg skriv sak om viking-utgraving, og skifter nesten yrke på dagen #kjempespanande

Eg blogger meg igjennom ESC-semi nr. 2. Får nesten hjarteinfarkt når Norge ikkje blir lest opp før heilt til slutt.

Noreg vin ESC. Vi går amokk. Alexander Rybak blir møtt av 5000 menneske på Gardemoen 17. mai. Alle syng Fairytale.

United blir seriemester. AaFK slår Lyn 2-0. Desse poenga må Sparebanken Møre betale for seinere.

Juni
Aafk vinn. Peter Kopteff scorer mål. Det gjer Tor Hogne Aarøy og.

Eg drøymer framleis for mykje om ein viss person. Eg kjem meg på Veten, 790 meter over havet #gigawin


Eg konstanterer at den 2. juni ikkje er ein mandag. CBS insistere på å gjere livet surt for meg. Eg høyrer framleis mykje på Bruce Springsteen.


Cristiano Ronaldo går til Real Madrid. Eg saknar talentet, men ikkje egoet. PC'en min byrjar å trøble. Eg drøymer om Mac.

AaFK taper mot Odd. Rekdal er misnøgd. Eg er ikkje overraska. Eg går på cup-kamp åleine. AaFK vinn.

OB henter attende Anders Lindegaard. Eg depper. Det gjer resten av byen og.

Eg set mine eigne ynskjer først, til ei forandring. Det ender med tap for AaFK. #aldrimeir

Kjetil Rekdal kallar Eirik Bakke ein alkis. Det blir mykje bråk.

Eg kjøper MacBook Pro for skattepengane #epicwin

Eg blir 26 #nevermind

Juli
Eg er overferieklar. Ferien kjem. Det er kjempever. Eg blir ekstrem-solbrent fyrste dagen.

Eg får dilla på Fringe. Joshua Jackson er framleis kjekk.

Etter mediestorm mot Rekdal, vinn AaFK #inyourface

Peter Kopteff scorer mål. Anders Lindegaard reiser. Alle depper. Til og med Anders sjølv.

Eg kjøper t-skjorte med teksten 'Norge er ikke skapt for å sitte på ræva'. Eg går på 3 fjelltoppar til. Dog betydelig lavere enn 790 moh.

Eg blir flau over å ha gløymt at John Noble speler Denethor i LOTR.

Eg oppdager Big Bang Theory.


Halfblood Prince kjem på kino. Eg ser den tre gonger. Eg grin kvar gong. 2. gong får eg latterkrampe då ein heil kinosal skvett synkront under ei av scenene. Eg skriv ferdig min fyrste fanfiction på minst 3 år.

Eg reiser til Bergen på ferie. Vegen er eit helvette. Det regner i Bergen. Eg bruker mindre pengar enn kalkulert, og kjem heim med pluss på kontoen.

Manchester United kjøper Michael Owen. Eg les 'The lost book of Salem'. Kvepsane er ENORME i år.

August
Eg har framleis dilla på Fringe. Jobb-hausten er så deprimerande at eg begraver meg i gamle Buffy-episodar som trøst.

Eg oppdagar Avenue Q. Kjetil Rekdal snakkar om å kvile spelarar i serien for å konsentrere seg om cup'en. Folk ler.

Eg saknar tida som 14-åring. Men berre litt

Eg prøver å lære meg GIMP. Det er like før Mac'en går ut vinduet. Ikkje Mac'en si skyld. GIMP si skyld #bildebehandlingsprogramFAIL

SV lagar oppavsofaen.no. Vennane mine blir ikkje spesiellt glad for å få personlig tale frå Kristin Halvorsen.

Eg kårer Nicholas Brendon til den nye, uoffisielle kongen av stygge skjorter:


AaFK slår Stabæk 3-1, og går til semifinale i cup'en. Rekdal vil ha cup-gull. Folk smiler litt av det.

Eg kjøper DAB-radio. Eg blir sint på media som er slemme mot John Arne Riise. John Arne Riise tek at med å score mål for Norge.

Eg blir hekta på Rottenetter-spelet.

Roy Carroll går til OB. Eg drøymer ei natt at Anders Lindegaard kjem att til AaFK. Alle klappar meg på hovudet og kallar det ynskjetenking.

Anders Lindegaard kjem att til AaFK!!

Eg kjem som førstemann til ei bilulukke, og får konstantert at eg er ubrukeleg i krisesituasjonar.

Eg når nye høgder av politisk interesse, kjøper t-skjorte med 'heller kolje enn olje'-påskrift.

AaFK speler uavgjort mot Bodø/Glimt. Anders Lindegaard blir tatt så varmt imot at han er rørt etter kampen. Rekdal er misnøgd.

September
Eg drøymer framleis for mykje om ein viss person.

Eg går på Øystein Sunde-konsert, og ler meg skakk enda eg kan alle vitsane. Alle norske politikarar kranglar med kvarandre.

Eg får meg turkamerat. Resten av bygda kallar det 'kjærest' #confused

Tor Hogne Aarøy scorer mål, Aalesund vinn. United slår Tottenham, turkameraten min blir dritsur. SV gjer eit drittvalg, men får likevel sitje i regjering.

Aalesund slår Brann. Rekdal er nøgd:


Eg gir opp ein viss person. Eg kjøper oransje iPod Nano. Andreas Nordvik slår Vålerenga ut av NM. AaFK møter Odd. Tor Hogne Aarøy scorer. Kenneth Dokken ser raudt. AaFK går til cupfinalen. Rekdal er særs nøgd.

Eg starter norsk blogg. Søster'n dreg på bading same dag som AaFK-spelarane.


Oktober
Eg oppdagar True Blood. Og Twitter. Eg melder 14 personar på NFF si cupfinalebillett-trekning. Pappa og eg får til slutt billett igjennom AaFK #ekstase

Stephen Gately døyr #RIP

Eg blir HEKTA på True Blood. Ingen kjøper 'eg såg stephen moyer fyrst'-argumentet mitt.

Eg tell dagar til cupfinalen. Rekdal vil ikkje høyre snakk om cupfinale. Ingen høyrer på han.

True Blood gjer at eg bannar dobbelt så mykje. Alt eg les på engelsk får sørstats-dialekt.

Eg drøymer om ny jobb. Det kjem invitasjon til Ungdomsskule-reunion. Eg takkar blankt 'nei' #threeyearsofhell

AaFK berger plassen i Tippeligaen #epicwin


November
Cupfinale-helga kjem. Eg oppdagar at nattbuss er noko drit. Thon hotell får ei stjerne i margen, då vi får sjekka inn halv 7 om morgonen. Karl Johan er oransje. Saras Telt er stappa. Det er 10.000 sunnmøringar i spikersuppa. Kjetil Rekdal blir så rive med at han byrjer å seie 'e'. Det hevdast at Snåsamannen har sett AaFK vinne.

Ullevaal er oransje og blå. Kanskje mest oransje. Eg syng nasjonalsong for fyrste gong på kamp. Molde scorer. Fredrik Carlsen blir utvist. Glen Roberts scorer. Det blir ekstraomganger.

Molde scorer igjen. Maktar Thioune er halvdaud etter 10 minutt. Tor Hogne Aarøy kjem inn. Det er 10 minutt att. Tor Hogne Aarøy scorer. Det blir straffekonk.

Jose Mota bommar. Amund Skiri treff. Aalesund tek cupgull. Eg blacker ut i 15 minutt av pur glede.


Nattbuss er ikkje så gale likevel. 10.000 møter opp på Sankten for å hylle spelarane. Livet er herlig.

Eg går på jobb utan søvn. Resultatet blir 2 veker med svineinfluensa. Det er verdt det.

Det byrjar å snø første søndag i advent.

Desember
Eg oppdagar Xbox 360, speler ferdig det 4. CSI-spelet på 8 timar. Speler ferdig Secret Files; Tunguska på 24 timar. Får dilla på Fable igjen.

Snøen smelter. Kollegaen min skader eit leddband. Eg får kopp med 'Forget love, I'd rather fall in chocolate' i adventskalenderen.

Eg er ferdig med julegåvene 2. desember.

Eg har fått dilla på Twitter. Aalesund kjøper Magnus Sylling Olsen. Adin Brown dreg heim #vinke #vinke Jula kjem overraskande fort.

Aalesund ansett Kent Bergersen som assistent-trener.

/2009

Bring on 2010

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar