fredag 30. oktober 2015

... åja det er fredag i dag ja

Det der med å ta opp at gamle tradisjonar går jo strålande ...

*trommevirvel*

Fredagsboka!

... eg skal vere ærleg. Eg hadde gløymt at det var noko som heiter 'fredagsboka'. Allereie. Så eg måtte innom nyttårsforsettet mitt for å sjå kva for ei eg skulle velge.

(det nyttårsforsettet har forøvrig utvida seg ganske kraftig sidan den posten, er omtrent 3 gonger så langt, og har framleis omtrent like mange kryss)

Og eg scrolla faktisk ikkje så veldig langt før det slo meg at "den ja!".

Eller rettere sagt; dei ja!

De fire og han som gjør galt verre - Hans Frederik Follestad

Fire kamerater fra lille Pelsheim får en dag sine begivenhetsløse liv snudd på hodet. Bambo Fohrtwo, Pepper Bihf, Salt Ehfan og Hutte Meg Tu får beskjed av noen magikere om at de må følge med til Nepal.
 

Den onde Lord Kor er klar for Krigen Som Ender Alle Kriger, og i følge boken "De Fire, Han Som Gjør Galt Verre og andre ting Generelt som kan redde oss fra Verdens Undergang og Lignende Tragedier" er De Fire de eneste som kan stå mellom Lord Kor og Lysets krefter.
 

Jesper Schtadig, Han Som Gjør Galt Verre, kommer også inn i begivenhetene, selv om ingen, Nepals magikere inkludert, helt vet hva han skal bidra med. Det mangler dessverre en del sider i den berømmelige boken. (X)




Eg hugser verkeleg ikkje kvifor eg kjøpte den første av desse bøkene. Har overhodet ikkje peiling i det heile teke. Men hjelpemeg så glad eg er for at eg gjorde det. 

"De fire ..." er ein trilogi; Begynnelsen, Fortsettelsen og Slutten. Namna på bøkene bør vere første teikn på at du kjem til å få deg ein god latter. Hvis ikkje, er det ikkje sikkert dette er bøkene for deg.

Det skal seiast med ein gong; eg er nok ikkje i målgruppa, aldersmessig. Men så har eg aldri trivast i mi eiga målgruppe, aldersmessig. Så eg verkeleg elska desse bøkene. 

Du skulle kanskje tru, ut frå den skildringa der oppe, at dette er reinspikka tull frå fyrste til siste side. Og du har på ein måte delvis rett. Men på den andre sida så er det steikje gode bøker også. Historia er både spanade og godt samansett, og samstundes så ler du så du rister innimellom. Namna åleine er neste grunn nok (gled deg til du møter oppfinnaren Hai Tekk). 

Det er nokre år sidan eg las desse bøkene, men eg har anbefalt dei varmt til alle heilt sidan. 

Og det gjer eg framleis.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar