mandag 22. mars 2010

2. runde - galskapen held fram

Eg skjøner ingenting... ingenting...

Hønefoss - AaFK 0 - 2

Eg såg kampen, eg såg måla, eg veit at det skjedde men eg skjøner ikkje korleis... Kva har skjedd med favorittlaget mitt??

Ikkje at eg klager, nei nei nei nei. Overhodet ikkje. Etter x antall sesongar med "1 mål pr. 5.000 sjanse", er eg overlukkeleg over at vi ser ut til å ha blitt *gisp* effektive. Middels god kamp mot LSK sist helg, og tre mål. Elendig dårleg kamp mot Hønefoss i går, og to mål.

For la oss vere ærlege; det var ikkje bra i går. Stressa, upresist, oppjaga, passningane sat skjeldan, vi mista ballen heile tida. Og vi gir bort ALT for mange dødballar. No skal det heldigvis seiast at på desse dødballane har det og skjedd noko; vi har fått ein heilt annan kontroll enn før. Før gjekk dei ofte i mål, utan at nokon heilt forstod kva som hadde skjedd. No klarerer vi dei, meir eller mindre kontrollert.

Vi slapp til Angan alt for mange gonger i går... men vi stoppa han i siste liten kvar gong.


Men det var trass alt ikkje heiltsvart. Vi vann på ein dårleg dag, det er kanskje det viktigaste av alt. Det er ikkje lenge sidan vi hadde reist frå ein slik kamp med 2-2, eller enda verre 3-2. Sjølv om vi slapp dei til alt for mykje, haldt vi nullen.
Pablo klarte seg godt som erstattar for Ville. Sjølv om eg framleis håper sistnevnte er speleklar til Stabæk-kampen. Han har trass alt for vane å score mot dei...
Og det var utrulig moro å sjå Enar springe inn på bana i oransje igjen.

To kampar. To sigerar. Null baklengs og tabelltopp. Slett ingen dårleg start. No har eg starten på -08-sesongen friskt i minne, så eg har ikkje tenkt å ta av. Men, inntil videre kjem eg til
å nyte dette.

Aal'sun på topp, Aal'sun på topp. Aal'sun, Aal'sun, Aal'sun på topp

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar