onsdag 3. mars 2010

Har bestemt meg for å gjere meg upopulær

Ikkje akkurat noko eg gjer ofte, men når eg fyrst skal gjere det så kan det like så godt vere noko eg verkeleg meiner. Og noko ingen andre er einige i.

Støtte til Bjørn Einar Romøren!

Han har kanskje tabba seg ut. Men alvorleg talt. Jo meir fokus folk legg i å hetse han, jo mindre blir det att til det som skal skje i kveld.

Har det skjedd?
Ja.

Var det dumt?
Ja.

Hjelp det på situasjonen å kalle Bjørn Einar idiot, amøbe, drittunge og det som verre er?
... tja, kanskje for dei som får letta frustrasjonen sin. Men i det store og heile; nei.

Eg er sikkert inhabil. Eigentleg veit eg at eg er inhabil. Men dette meiner eg faktisk, samme kor inhabil eg er; så himla mykje pes fortener han faktisk ikkje.

Så kan andre meine det dei vil. Og dei meiner sikkert det stikk motsette. Eg støtter i alle fall Bjørn Einar.

... og forøvrig håper eg han tek ein John Arne Riise, og vinn neste WC-renn...

2 kommentarer:

  1. mennesker kommer bare ikke over barnehagestadiet.
    "Jammen JEG ville hoppe FØØØRST!" ;) (Sagen etter at Romølen hadde testet bakken så snill som han var :p)

    SvarSlett
  2. Hehe :P Annette Sagen var vel til slutt den som tok heile greia best av alle :)

    SvarSlett