torsdag 4. mars 2010

Jah...

... no bør eit samla norsk pressekorps og hylekor vere nøgde med seg sjølv. Har nettopp sett pressekonferansen med Bjørn Einar Romøren, og har vondt langt inn i hjarterota.

STAKKARS MANN!

Som tidlegare overivrig hoppentusiast har eg sett Bjørn Einar både forbanna, oppgitt, skuffa og sur. Eg har sett han slenge med leppa, høyrt han fortelje historier om fingrar knust i frustrasjon og lange joggeturer i skogen med Metallica på full guffe.

Men uansett kva som har skjedd. Korleis han har bomma. Kva som har vore grunnen til det dårlege humøret, eller kor dårlig det har vore;

Eg har aldri aldri aldri sett Bjørn Einar Romøren på gråten.

Og NO skal alle vere snille.
NO syns alle straffa er for streng.
NO meiner alle plutselig at han bør få fred.

Kvar i helsikke var denne haldninga i går kveld, då fansida has på facebook rann over med skjellsord? Då alle avstemningar på nett hadde 90% fleirtal for å hive han på hovudet ut av både landslag, verdscup og land for den saks skuld?

Nei, no skal vi vere snille. No skal vi vise sympati. Stakkars guten er jo lei seg...

KLART HAN ER LEI SEG!! Det prøvde han jo også å seie i går, men då var det også gale!

Kjenner eg blir sintere enn eg har godt av, spesielt med tanke på at eg ikkje får gjort ein dritt med noko av dette. Anna enn å vere ein av hittil 312 medlem av FB-gruppa "Vi som støtter Bjørn Einar Romøren". Som heldigvis dukka opp ganske kjapt. Hvis ikkje hadde eg starta den sjølv.

Chin up, Bjørn Einar! Vi er mange som ikkje vil lynsje deg og...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar