søndag 27. juni 2010

Eitt år eldre, men berre på papiret

Vaksen kjem eg tydeligvis aldri til å bli. Ikkje vil eg heller, eigentleg. For 27 eller ikkje, i går brukte eg store deler av dagen på å skravle RDJ med eit nyfunne bekjentskap i eit LJ-samfunn. Og det var kjempegøy!

Dessutan hadde vi opptil fleire andre kjekkasar og fangreier til felles. Eg lurer faktisk litt på om det bor ei tvilligsjel av meg kvar det no er ho er i verda.

Eg burde sikkert vurdere å tvinge meg sjølv til å bli vaksen. Til å vekse av meg desse fangirl-greiene. Til å slutte å sjå same filmen sju gonger på ei veke.

Eg ser berre ikkje heilt kvifor. Det er gøy. Eg liker det. Og før eller seinere kjem eg i ein livssituasjon der eg ikkje sit oppe åleine til kl. 03.30 for å sjå film. Før eller seinere blir det mann, barn og golden retriver på meg og.

Kan eg ikkje berre nyte det medan det varer?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar