tirsdag 8. juni 2010

Sitat Øystein Sunde

Jeg har vondt for å motstå en utfordring, jeg tar'n på strak arm som ingenting bar' jeg slepper å hoppe fra en flymaskin, eller stramme opp fjæra i en rullgardin.
(Øystein Sunde)

Og sidan utfordringa frå Klisjee ikkje inneber verken flygemaskiner eller rullgardiner så hopper eg i det:

Skriv 6 positive ting om deg sjølv, legg inn eit bilete av deg sjølv som du er nøgd med, og send utfordringa vidare til (ikkje mindre enn) 6 nye (og fine) mennesker).

... berre 6? Høhøhø...

Ok, seriøst; audmjuk skal ikkje på lista.
Meeeeen, det skal desse;
  • Eg kan, om du gir meg nok tid, finne alt (og då meiner eg ALT) på nett. Eg skulle hatt sertifisering i googling. Some call it stalking, I call it skills.

  • Eg er eit stykke over gjennomsnittet god i engelsk (trur det veg opp for at eg er langt under gjennomsnittet god i f.ks matte). Og eg har amerikansk aksent. Så bra at ein amerikaner eg snakka med ein gong trudde eg var født og oppvakse der. Og så har eg og britisk aksent. Dei skifter på, alt etter kven eg snakker med/kva eg ser på TV.

  • Eg røyker ikkje. Den bør tale for seg sjølv.

  • Eg er ganske flink til å sitje barnevakt. Sist fekk eg vite i etterkant at ungane hadde fortalt foreldra at dei ville ha meg til mor. Om det skuldast dyktigheit, eller snillheitsgrad, går for det same.

  • Eg er dyktig på kjøkkenet (trass den manglande husmorskulen farmor stadig klager over).

  • Eg har store store store mengder sjølvironi. Som veg opp for noko lavere mengder sjølvtillitt. Det speler inga rolle om folk ler av meg eller med meg. Det viktigaste er at dei ler. Ein god latter forlenger livet, så sånn sett har eg hjulpe ein del folk opp gjennom åra.
Bilete er litt verre. Mest fordi eg oftast befinn meg bak kamera. Men etter å ha leita i PhotoBooth-mappa (jeeper eg tek mykje rare bilete av meg sjølv) fann eg eit i lag med favorittmannen min:


Tango. 4 år gammal hankatt.

Og så var det å utfordre; Heidi (som bør skaffe seg blogg :P), Lappverk, Unni, Liv, Morten Johan og Ole-Morten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar