mandag 7. juni 2010

Har funne ein sånn sang igjen

Du veit, ein sånn sang som kryp inn øyrene dine og gøymer seg i ein krok. Som dukker opp heile tida, som du konstant går og nynner på.

Men dett er ikkje I kissed a girl and I liked it, eller Poker face eller (gud forby!) Rosa helikopter. Nei nei nei. Dette er ein fin sang. Ein sånn sang det ikkje går ann å mislike. Ein sang eg nynner på med glede. Og syng, etter at eg endeleg lærte meg teksten. Ein sånn god liten sang, ein sånn du let att augene og nyt.

Og sidan eg er generøs av meg så kan eg jo ikkje la vere å dele;


Robert Downey Jr - Man like me. Kanskje den vakraste sangen nokon gong. Enjoy.

Og når du har forelska deg; sjekk ut albumet The Futurist frå same mann. Spesiellt hans versjon av Smile. Vakkert!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar