mandag 14. juni 2010

Har gleda samleren i meg

Det som byrja som ein liten snartur innom Platekompaniet ... jammen der har vi jo feilen med ein gong. Det er ingenting som heiter "snartur innom Platekompaniet". Uansett;

Eg skulle berre ha Wonder boys. Som har gøymt seg for meg *host*kastavekk*host*

Men det var salg på Platekompaniet. Det er alltid salg på Platekompaniet. Så eg enda opp med sju filmar. Eller nei. Seks filmar. Og ein mini-serie. I'm a weak, weak person.

MEN, til mitt forsvar så kosta mange av dei berre 59,- Og så fann eg Clarissa, og den har eg leita etter i seks år.

Så ja.

... so so so weak!

2 kommentarer:

  1. Så klart :D
    Wonderboys, som nemt. Og då vart eg frista til å kjøpe eit par *host4host* filmar til med Robert Downey Jr;
    Eros, A guide to recognizing your saints, Kiss kiss bang bang og Short Cuts

    Så litt god gammaldags romanse; Casablanca. En Vampyrs bekjennelser. Og sist men ikkje minst mini-serien "Lost in Austen".

    GLEDE SEG :D

    SvarSlett