torsdag 27. mai 2010

Share the moment - 2

Har sove i tre timar, og er overklart for neste finale. Skal berre koke kaffi, og grave fram potetgull. Og føre over pengar til brukskonto så eg får skaffa iPhone i morgon ettermiddag.

Men nok om det. I dag er det viktigare ting som gjeld.

*tromme tromme tromme* Distriktsnyhende sååååå unaudsynt ...

Profilen til Eurovision er kjempekul i år. Og det kjem frå den minst rosa jenta i Noreg.

Eg har dessutan funne ut at eg ikkje treng ESC-vener. Eg har Twitter :D Sjølv om eg nett fekk failwhale. Bort med seg, eg har fjasing å fåreta meg!

Litauen først ut. Skal visstnok vere interessant i år. Basix på speed.
Eg er for fjasing, men dette funker likevel ikkje.
i'Llpass

Armenia. ÅH, fin kjole i alle fall!
... dongeribukse under? Nei nei nei. Fail fail fail!
Jah, de var kreativ tekst ... beklager, men får vondt av dårleg engelsk.
NEXT

Israel. Då kjem det garrantert noko politisk.
Innmari søt liten tass da. Og eg skjøner ikkje eit ord av det han syns. Noko som sjølvsagt tyder at eg er solgt!
iLOVEit

... ikkje det, eg stemmer ikkje av den grunn. Men ja, den likte eg.

Danmark. Denne liker eg faktisk ganske godt. Pluss for at han likner Sting på ein prikk.
Og sangen likner
Every breath you take på ein prikk. Kan umogeleg vere tilfeldig.
Når det er sagt så er ikkje denne så verst. Kanskje eg skal stemme i rein solidaritet med Anders Lindegaard.
iLike

Sveits. På fransk, faktisk. Og eg skjønte kva navnet tyda.
Åå, det var han med gull-dressen ja. Og den dumdumdidei-greia har dei stole ein eller annan plass.
iDon'tlikeit

... og berre for å understreke at eg har rett så sang mannen falsk ...

Eg hadde kanskje drept for kjolen til Nadia. Altså, ikkje eit menneske. Men ei fluge eller noko.

Oh,
Sverige. Personleg liker eg ikkje denne spesiellt godt. Litt keisam.
Dessutan høyrer det ut som ho har lånt stemma til nokon andre. Nei, sorry Sverige.
NEXT

Aserbadjan. Og eg er fullt klar over at eg nok stava det feil.
Eg har nett brukt første verset på å google Jessica Biel og sjekke stavinga på landet. Dårlig teikn.
iYawn

Ukraina. Der må det skrante på økonomien, for ho har nesten ikkje klede på eg.
SKUMMEL DAME! Ikkje kan ho synge heller. Og ho likner på Pam i TrueBlood.
Nei nei nei
NEXT!

Nederland. Denne kan faktisk komme til å vinne heile greia.
iLike

Romania. Eg har litt sånn Romania-fetish i ESC. Og denne er faktisk ikkje så verst.
Elendig engelsk set aside. Eg liker faktisk denne veldig godt. Trur eg skal koste på den ei par kroner.
iLike

Slovenia. Eit land eg ikkje klarer å uttale utan finsk ordlyd lenger. Noko som minner meg på at eg sakner Thomas ...
Åja, sangen ja. Denne er jo ... nei, det er den ikkje.
iDislike

Irland. Denne skal visst vere bra. Starter som The Rose. Men dama kan synge! Fin sang, bevares. Men ja. Litt keisam.
Next

Bulgaria. Han heiter nesten det same som hunden min skal heite når eg ein gong får meg hund.
Åjda, det var sceneshowet sitt det! Og fin løysing på "kan ikkje synge engelsk"-problematikken; minst mogeleg tekst.
Dessutan var han HIMLA kjekk. Beklager, eg er sjarmert.
iLoveit

Kypros. Gler meg til å sjå framsida på Sumpen om denne vinn. Ikkje at eg trur den gjer det, men fin er den.
iLikeit

Erik Solbakken er konge, trass dårleg engelsk!

Kroatia. Tru om Eminem veit om dei ... Dette er tyt. Beklager, men dette er tyt.
iDetest

Georgia. Eg ser six-pack. Håper sangen er like fin.
Byrjer bra. Sånn "alt heng på refrenget"-sang. Denne er ikkje det verste eg har høyrt. Litt surt og keisamt, men hallo; det er ESC.
iDon'thateit

Tyrkia. Dette lover ikkje bra. Eg har fått hovudverk av Tyrkia sine låter i fleire år på rad.
Ok, eg får ikkje hovudverk av sangen. Lysshowet derimot ... Men denne er ikkje så verst den.
iLike

Sånn, har stemt på Danmark, Nederland, Romania, Kypros og Bulgaria. Sistnemte mest fordi han sette augene i meg. Enkel å glede, eg.

KULE PAUSEINNSLAGET!

OK, resultat plz. Blir nøgd om eg får med Romania og Danmark. Resten er bonus :)

1. Georgia
2. Ukraina
3. Tyrkia. Slett ikkje overraskande!
4. Israel. Heller ikkje overraskande.
5. Irland
6. KYPROS! Så gøy :D
7. Aserbajan.

... no byrjer det å spøke her ...

8. ROMANIA :D
9. Armenia
10. DANMARK!!!!

STEIK kor go ej e å tippe :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar