tirsdag 25. mai 2010

Share the moment

Bruker eigentleg å blogge meg igjennom ESC. Rett nok på engelsk, men i år tek eg ein vri og køyrer nynorsk. Denne blir og posta uredigert, uansett saklegheitsnivå.

... stakkars dykk ...

Har no rigga meg til i sofaen med 4 typer sjokolade, kaffi, brus og potetgull
... har eg nevnt at eg har ESC-party heilt åleine?

Mobilen ligg klar til bruk, og skal berre stemme på ein deltakar i kveld. Men så skal eg til gjengjeld stemme mange mange gonger. Naivt? Kanskje litt. Dyrt? Utvilsomt. Har eg tenkt å gjere det likevel? You bet!


Eg veit at det er lite truleg at Tom når opp. Men eg håper verkeleg han gjer det. I år har eg verkeleg berre ein favoritt, utanom den sjølvskrivne norske. Så det blir bittelitt nedtur om han ikkje ein gong kjem til finalen.

Unaudsynt å sende opp at NRK Møre&Romsdal. Ingen AaFK-innslag, inga interesse. Bring on the crazy!

You know, I still have trouble with the fact that it's actually in Norway this year. Looking forward to seeing how Erik does as a host. Man is crazy, in a good way. But maybe too crazy for ESC?

Åh, vi starter med sjølvskryt altså :P Jaja. Men fine kjole til Haddy!

... får ikkje stemme?? Altså; HÆ? Eller... litt forvirra no. Jaja, då sparer eg i alle fall dei pengane.

KULE postkorta!

Moldova fyrst.
... nei, sjå. Han har fele. Bombe. Denne får sikkert ein million stemmer. Men den får ikkje mi.
Next!

Russland sin tur. Syns å hugse at denne var litt bra... nei, vent no. Det var denne som ikkje hang på greip, ja!
Sirup. Rekk jo tre tissepauser før han er ferdig med fyrste verset jo.
Next!

Estland. I solidaritet med Enar Jääger har eg bestemt meg for å like denne. Om det let seg gjere.
Han får plusspoeng for å likne på Carlisle Cullen. Og han treng dei, for dette lover jo ikkje bra!
Sorr Enar ...
NEXT!

Slovakia. Kule kostymene!
Åja, denne går videre. Det høyrer eg med ein gong. Og eg er faktisk einig. Denne er faktisk litt kul, og heilt klart den beste hittil.
iLike

Finland. I solidaritet med Ville Jalasto og ESC-Thomas så føler eg eg må like denne litt. Sjølv om den er sær. Veeeeldig sær. Men pytt sann, nokon må jo vere det også ...
Ho eine likner då vitterlig veldig på Lillian Müller? Og litt gøy er den jo.
iApprove

Pauseprat er like keisamt uansett kven som bedriv det.

Latvia.
Å. Gud. Bedre.
1. Dette er fælt!
2. Du kan ikkje synge om englar med kors rundt halsen og så kort kjole
Nei nei nei nei nei.
Nei
NEXT

Serbia. Tyt.
Next!

... er framleis usikker på om det er mann eller dame som stiller for Serbia ...

Bosnia. Vanlegvis ein av favorittane mine uansett. Vi får sjå ...
... skal dette vere rock? Verkeleg? Snork.
NEXT

Polen neste. "Knuste konkurrentane" altså. Dette bør bli bra ...
... ok, konkluderar med at INGEN i Polen kan synge. Ikkje han som vann ein gong
iDetest

Belgia. NYDELIG Tom! Eg får ikkje stemt, men fingers crossed
iLove, iAdore and iWantToMarry

Malta. Ingen Fabrizio i år. Kanskje like greit.
Malta held hardt på balladene sine. Og dei berre held ikkje.
i'Msorry

Olav Viksmo-Slettan klarer seg bra, hittil. Litt anonym til seg å vere.

Albania. Har ikkje likt ein albansk ESC-låt sidan Andrè og "Without your love". Det ser ikkje ut til å endre seg i år.
Heilt grei. En av 14 sånne i år.
Next

Hellas. Alltid spanande. Venter meg strandprins... og eg blir ikkje skuffa. For å hente fram eit gammalt Friends-sitat; his pants are so tight you can see both double-0 and 7.
Sang æsj. Mann æsj. Dansarar æsj.
NEXT!

Portugal. Veit mammaen hennar at ho er i Noreg heilt åleine?
Jammen, denne var jo litt søt jo. Denne kan fort komme himla høgt opp, kanskje vinne heile greia (då blir Jostein Pedersen glad).
iLike!

Beklager Olav, du er veldig flink og sånn til vanlig men; Eg vil ha tilbake Synnøve Svabø!!

Makedonia. Eg ventar i spaning... Lover ikkje bra når sjølv playback'en er falsk.
Danseren bruker artisten som strippestang. Kreativt. Og dette er andremann som har teke kvelertak på danseren sin.
iDisapprove

Kviterussland. Refrenget på denne er i alle fall nokolunde fint.
*points* Andreas Wahl-lookalike! Falsk! Falsk falsk falsk falsk falsk!
NEXT!

Island. På ein måte håper eg denne ikkje vinn, for då går sikkert Isand konkurs.
Nja... ikkje min type musikk, men den får sikkert mange mange mange stemmer altså. Fine kjolen da. Sjølv om den skulle gått heilt i golvet.
iApprove

Nadia, Haddy, Erik; dykk er kjempesøte altså. Men;
Bad english, go stand in a corner!

Så var det berre å vente på resultata. Labert for min del i år. Men om eg får med Belgia og Portugal skal eg vere nøgd.

Erm, NRK. Altså. Pauseinnslag NOT FTW.

*tromme tromme tromme* Eg vil ha resultata! *tromme tromme tromme*

Skal tru om programleiarane hadde snakka dårleg engelsk om Storbritania vann og. Er det ei sånn ESC-greie?
... no vinn forøvrig ikkje Storbritania i år, så det får vi nok ikkje vite på ei stund.

Resultat. Endeleg
1. Bosnia
2. Moldova
3. Russland????????????
4. Hellas
5.
Portugal i alle fall!
6. Kviterussland
7. Serbia
... nervøs no ...
8. BELGIA :D
9. Albania
10. Island. Bra!

Det fine er at eg fekk med den einaste favoritten min. Det dumme er at dette blir INNMARI dyrt for meg på laurdag!

HEIA BELGIA!


... kva? Vi har ikkje råd til å arrangere ein gong til likavel :P

1 kommentar:

  1. Haha, du veit du er fokusert når du slår om til engelsk og ikkje merker det ein gong :P

    SvarSlett