mandag 24. mai 2010

Share the moment

Eit av dei store høgdepunkta i året nærmar seg. I alle fall for underteikna. Om ei veke er faktisk heile greia over, alle pengane brukt og forhåpentleg vis har Europa fått ein ny favoritt.

Eg snakker så klart om Eurovision song contest. Grand Prix. Programmet vi elsker å elske, elsker å hate og snakker om anten vi gjer det første eller det siste.

Eg har nett sett eit av Adresse Oslo-programma, og konstanterer at det som vanleg er mykje rart med i år. Heldigvis slepp eg å uroe meg over at noko av dette rare skal danke ut vår eigen Didrik allereie før finalen. Det skal ha sine fordelar å vinne ...

Men ærleg talt. Somme gonger tenkjer eg berre; om den der
vann, kva i allverda var det då som tapte?

Russland sitt bidrag i år er eit sånt. Og kva i allverda er det Storbritania driv med? Dei kan jo å lage musikk i det landet jo!

Eg har ikkje mange favorittane i år. Didrik er jo sjølvskriven, og etter nokre månader har eg kome over at verken Alexander eller Bjørn Johan vann, og er klar til å vere 100% norsk ... eller, i alle fall 80%.

For Belgia har verkeleg sjarmert meg i år. Sikkert berre meg, men dog. Eg held ein knapp på unge herr Tom Dice:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar