lørdag 29. mai 2010

Share the moment - FINALE :D

Kjenner eg er litt overgira no.

INTRO :D

Akutt nervøs no. Tenk om vi vinn... Introen er i alle fall dritkul! Har faktisk høyrt Fairytale så lite i det siste at det var gøy å høyre den att :P

Artisten til Azerbajan verker nervøs. Ikkje at eg ikkje hadde vore det og, men så har eg heller ikkje meldt meg på ESC.

Spania sin sang er rar. Og eg er ganske sikker på at han mannen der ikkje skulle vore på scena. Sikkerhets-fail?
Denne veks da. Eg kjem til å like den om tre veker... trur eg. Anten det, eller totalt ha gløymt den.

Didrik! Nerver i heilspenn. C'mon, boy!
... ok, vi vinn ikkje. Fyrstetonen var falsk, han er på etterskot og verker både nervøs og usikker. Dette blir ikkje siger.
Like greit. Dyrt, trass alt.
... stakkars Didrik. Eg har vore redd for den starten heilt sidan fyrste delfinalen, og diverre fekk eg rett. Og akkurat i dette tilfellet liker eg ikkje å ha rett :(

Moldova får sikkert ein drøss med stemmer, men eg liker den ikkje. Sorry.

Kypros derimot. Den skal eg stemme masse på :D

Bosnia har alltid vore ein av favorittane mine, men i år går den inn ei øyre og ut den andre. Bruker den til å skaffe sokker til kalde føter. Tom er nestemann.

STRÅLANDE TOM!

Serbia sin liker eg berre dårlegare og dårlegare. Så den vinn sikkert.

Kviterussland liker eg. Og Olav Viksmo-Slettan er mykje bedre i helga enn på ein kvardag.

Irland no. Etter den opptreden til Didrik har dei ein kjempesjanse.
... syns den er litt keisam eg. Rett og slett.

[let Hellas forbigå i stillheit]

Den absolutte nedturen i år; Storbritania. Eit land som faktisk både kan og er kjent for å lage god musikk. Og så sender dei dette. DETTE!
FY, Storbritania!

Elsker elsker ELSKER Graham Norton! Skulle ønske eg kunne sjå finalen med han som kommentator.

Georgia. Enda ein nesten-norsk sang. Utan at eg har tenkt å stemme på denne. Sjølv om danserane hennar er nammenam.

Tyrkia sin er faktisk dritbra i år. Ikkje sånn vinne-dritbra, men ja. I like it. Minner meg litt om Crash.

Albania... albania... åja, frøken nesten-one-piece. Hugser ikkje sangen, lover ikkje bra.

Island kan fort vinne. Utan at det treng å vere ein fordel. I alle fall ikkje for Island.

Skumledama frå Ukrania. Ho ser ut som Dakota Fanning i Twilight. Sangen er litt sånn eff.

Frankrike er berre rar. NESTE

Romania simpelten elsker eg. Utan å ha ei god forklaring på kvifor.

Russland derimot. Eg let att augene, og øyrene, og drøymer om Dima i staden.

Armenia syng om fruktsteiner. Trur puppane får fleire stemmer enn sangen.

Syns ikkje noko om at Olav Viksmo-Slettan resirkulerer kommentarar frå semi'ane. Du kan betre enn det, Olav.

Førehandsfavoritt Tyskland. Gjer ingenting om den vinn, men eg ser helst at den ikkje gjer det. Om eg får velje.
On the pluss side; ho likner på Bella.
... SKAL DETTE VERE EIN FAVORITT????? He folk blitt heilt steike DØV?

Portugal er kjempefin. Keisam, men kjempefin.

Israel er og kjempefin. Keisam, men kjempefin.

Snart siste favoritt for kvelden. Merker eg ligg ann til å bli skuffa.

Ja, og så skal Spania synge på nytt. Utan at eg trur det hjelp dei nevneverdig.

Eg innrømmer det. Eg elsker Danmark. ELSKER Danmark. Heia naboane!

... ok, no byrjer eg å like Spania sin. Skal sjå han får masse sympatistemmer og vinn. Pluss at han skal ha for at han ikkje lea ein muskel under opptrinnet tidlegare. Eg trudde først han med lua var med på moroa, før vaktane kom springande.

Erik Solbakken er KONGE :D

For nokre år sidan var ei vennine særs uroa over at eg hadde ein sær preferanse for eldre menn (Sean Bean, Alan Rickman). Ho treng ikkje uroe seg lenger. Er no totalforgapt i Tom Dice. Som er 20.
... yikes.

Voting over, it's time to reveal who is the weakest link.

... eller, nei vent no.

MADCON???

Full fokus!

Åj, 2 12-poeng til Danmark av to mogelege. Eg aner ein trend.

12 poenger til Tom. Kvelden min er nesten redda :D

Åj, vi fekk faktisk poeng!
... stakkars Didrik ...

OK, tyskland vinn i år. Det skal bli meg ein sommerhit...

... tru om Tom Dice treng trøst...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar