lørdag 29. mai 2010

Share the moment - tjustart

Rosa løper AWESOME!

... hei. Tjustarter litt eg. Berre eg finn brillene mine... åja, er det sånn Alexander Rybak ser ut :P
Får faktisk framleis frysningar av å sjå att det frå i fjor. Og kongekommentaren på Gardemoen, mottatt av fleirfoldige tusen nordmenn;
– Alexander Rybak, velkommen hjem!
– Herregud, hva har jeg gjort?

Off, eg trur ikkje seriøst at vi vinn igjen. Men tenk om vi gjer det ... herregud.

Nei, skal ikkje tenkje sånn. Brukte SÅ mykje energi i fjor på å ikkje høyre på favorittsnakket.

Konstanterer her og no at om anten Belgia, Danmark, Romania eller Kypros vinn så er eg himla nøgd. Aller helst Belgia.

... ok, no må vi bli ferdig med dette sirkuset. Har tvihaldt på at eg ikkje let meg sjarmere av Didrik, men om han smiler sånn til meg fleire gonger så er det fare for at prinsippa mine ryk :P

Har dubba NRK. For mange liksom-kjendisar, for lite show. Surfer gamle favoritter på youtube i staden. Aller aller aller fyrste favoritten min var denne:


Syns å hugse eg var ganske heftig forelska i han og. Tilgi meg, eg var berre 7 år.

Men, på tide å grave fram snop og potetgull. Berre ein liten halvtime att.

Gira!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar