tirsdag 11. mai 2010

Somme dager finns det berre ikkje nok kaffi...

... jobb til halv åtte i går kveld. I seng grytidleg, til meg å vere. Likevel, fire timar ekstra søvn og 3 koppar kaffi seinere er det klart at dette blir den minst produktive dagen min på lenge. Det kjennast ut som om nokon har blåst trykkluft igjennom hovudet mitt.

Eg blir irritert kvar gong nokon seier noko, eller kvar gong noko blir diskutert. Ikkje fordi det vert krangla, eller fordi eg ikkje er eining. Det er
lyden som irriterer.
... det seier seg sjølv at dette ikkje er bra i ein avisredaksjon. Aller helst vil eg plugge Spotify i øyrene og gjere mitt beste for å kome meg igjennom dagen.

Eg kjenner eg treng fridagane som kjem. Berre onsdag att så er det fem dagar på rappen. Og dei skal
nytast! Vurderer sterkt å reise til Volda på fotballkamp, då eg enno har til gode å vere på ein "skikkeleg" bortekamp. Eg var rett nok på bortekamp fyrste runde i cup'en i fjor og, men når det er 45 minutt nærare enn heimekampane så kjennast det litt feil.

Spørsmålet er berre om eg finn stadion i Volda... kanskje eg kan låne navigasjonen til pappa...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar