mandag 5. april 2010

4. runde - Dazed&confused*

... fy dæven...

KIL - AaFK 1-2
Berre... fy dæven...

Desse post-game-postane byrjar å likne mistenkjeleg på kvarandre, men ja. Hva ska'n si? Det er jo ikkje til å stikke under ein stol at vi ikkje spelte videre bra i dag heller. Folk ler av Kjetil Rekdal som aldri blir nøgd, men eg vil heller ha "knote oss videre"-Rekdal enn "bra-dom-första-fem-minuten"-Åkeby.

Men bevares, tre poeng. Enda ein middels dårleg dag, og tre nye poeng. 6 poeng på to vanskelege bortekampar, 10 poeng etter fire runder. Og vi leier søren meg framleis heile driten! *forvirra*

Litt kritisk må eg få lov til å vere, trass alt. Deilig som det var å sjå Enar springe på bana att frå start, så er han vel ikkje heilt tilbake der han var. At eg meiner det er feil at han skal gå rett inn att på den plassen etter å ha vore borte eit år, når han som speler der til vanlig har vore bunnsolid (med eit par unntak) sidan Jääger reiste, for vere ein annan sak.

Eg meiner framleis at Parr er litt for stressa til å spele i forsvar. Roe seg ned, gut. Du treng ikkje pælme ballen i hytt å gæver med ein gong du får den. Have a little faith :)

Eg treng vel ikkje ein gong å seie at Glen burde sett den målsjansen. Og sidan når bommer Tor Hogne med hovudet?? Fire mål i år, og alle fire med beina... *forvirra*

Men, det som er bra er framleis bra. Dødballar og knoting til tross, vi held bra unna. Før eller seinere måtte vi byrje å sleppe inn mål. Og tre baklengsmål hittil i år kan eg fint leve med.

Vi har spelt fire runder. Vi har møtt to gode lag på heimebane, og to vanskelege lag på bortebane. Vi har scora ni mål, og sluppe inn tre. Vi leier Tippeligaen. Tor Hogne er toppscorar (saman med Christer Kleiven). Eg veit at det ikkje kan vare, men dog... eg har hatt nok nedturar som AaFK-supporter, eg akter å nyte denne oppturen.

Det er lenge til november, men ein kan ikkje fri seg heilt for tanken; kvar skal dette ende...


* Nokon som hugser kven som gav ut den plata? Kall det ein sein påskequiz ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar