fredag 16. april 2010

Den verste jobben i verda

Vi har vel alle dårlege dagar på jobb. Når eg har det prøver eg alltid å tenkje at det fins dei som har det verre. Dei som møter mykje større utfordringar enn meg. Eg kunne til dømes aldri vore ambulansesjåfør, eller politi. Eller patolog.

Men det er ein jobb som stikk seg ut i kategorien "verste jobb". Ein jobb der du alltid får kjeft, uansett kva du gjer. Same kor få feil du gjer, er det alltid nokon som skal ta deg for noko.

Det kan ikkje vere lett å vere fotballdommar...

Joda, eg har kjefta min del på dommarar opp igjennom åra eg og. Kven har ikkje det? Det kunne jo umogeleg vere offside. Og den straffa der var i alle fall feil.
Eg har slutta litt med det dei siste åra. Kva hjelp det vel? Og oftast har dommaren rett. Sjølv om vi aldri innrømmer det.

Men, likevel; eg tør påstå at ingen yrkesgrupper får så mykje kjeft som fotballdommarar (eller dommarar i andre idretter for den saks skuld).

Dei får kjeft av spelarar, sjølv om spelarane veit at deira medspeler var den som spelte ballen over linja og at dei slett ikkje skal ha innkastet.

Dei får kjeft av trenarane, som desperat treng nokon å skulde enda eit tap på. Så den straffa som ikkje vart idømt, den skal ikkje dommaren få gløyme så lett.

Dei får kjeft av supportarane. Mest i kampens hete, men likevel. Nokon finn alltid noko å klage på. Er du gira nok så speler det inga rolle om ein kunne sjå at det var offside frå månen.

Dei får kjeft av media. Rett nok berre når dei dømmer vekk (les; tør å blåse mot) populære lag. Ein kompis hevdar at det fins ein "spele til United scorer"-regel i England. Og likevel kjefter Alex Ferguson.

No høyrer det med til historia at dommarar og gjer feil. Nokre gonger digre feil. Men stort sett jamner dette seg ut i løpet av ein sesong. Og "The goal that never was" er det heldigvis få av.

Så neste gong du får kjeft på jobb, det vere seg av sjefen eller ein kunde eller kven det måtte vere; tenk på Anders Frisk. Du har det eigentleg ikkje så gale...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar