lørdag 10. april 2010

Fin dag, laurdag

Laurdag er den einaste dagen i veka eg får gjort noko som helst. Eg kan så klart glimte til, og gjere husarbeid innimellom laurdagane, men det er stort sett laurdag som er den store "få ting gjort!"-dagen.

Som klesvask. Her har eg fått høyre at eg er ein smule sær, men eg dreg aldri frå/legg meg til å sove med trommel og vaskemaskin gåande. Så skal eg rekke å få vaska litt klede, må eg ta det på kveldstid. Dessutan samlar eg ofte opp, og tek ein laurdagskveld med film- og klesvaskmaraton.

Eller rydding. Eg rydder jo litt sånn hist og pist, men skal eg skikkelig, verkeleg rydde, då må eg ha ein heil dag. Og då tømmer eg gjerne heile hyller, og byjer heilt på nytt.

I dag burde eg eigentleg vore ute, sola skin og det er vår overalt. Men, eg har rett og slett ikkje tid. Eg har kampsokkar (og ein del anna) som skal vaskast, eit kjøkken som ser ut som etterlevningane av ein "Can't cook, won't cook"-episode og eit klesstativ med reine klede som skulle vore lagt saman for lenge sidan. Og ei bursdagsgåve som skal pakkast før eg skal i selskap klokka fire...

... KVIFOR sit eg eigentleg her og sosar??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar