fredag 9. april 2010

Motvekt mot det meiningsfulle

... er det eigentlig nokon andre enn eg som hugser den Dagbladet-reklama? "Jeg er veldig opptatt av krig, og fred og religionspolitikk og sånn. Åsså syns jeg det er innmari viktig at skjønnhet kommer innenfra"-eller noko i den duren...

Men det var ikkje poenget. Poenget var at eg skulle vere litt fredag på bloggen min og, og berre liste ein haug med gode sitat... Tenkte eg. Liksom.

Eg vurderer å freiste å få innført 'fredag' som eit adjektiv. Who's with me?

Men eg sporer av, igjen. Glupe ting, versågod. Tema for kvelden;
Fotball presentert av Ivar Hoff (ikkje ofte einig med han, men ler alltid godt)

Det beste du kan gi en god venn er en god pasning.

Da kan du kalles optimist. Står stille og skyter fra 43,5 meter.

Etter et slikt innlegg bør i alle fall et par av innbytterne LATE som de varmer opp.

Han hadde spenst som en tepose.

Han løper opp sin egen feilpasning. Da er du kjapp!

I Fredrikstad kommer det jo 500 tilskuere når de henger opp draktene til tørk.

Når noen pirker deg på ryggen, da faller du ikke forover, da snur du deg og ser hvem det er.

Bjørn Wirkola skjøt hardere med hoppski på beina!

Viking spiller så vakker fotball at den burde tonesettes.

Straffespark er nesten like enkelt som å ta avspark.

Og sist men ikkje minst;
En fotballtabell er det ærligste som finnes.

2 kommentarer: